[hu-nvda] Re: közvéleménykutatás

  • From: Ócsvári Áron <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 17 Jan 2010 19:31:17 +0100

Sziasztok!
A délutáni e-mailem óta javítottam a capcha generátoron, eddig ha 0 volt az eredmény, elfogadta azt is, ha a mezőben nem volt semmi, valószínüleg így jutott be a spam is. Szerencsére ez már nem működik, úgyhogy valószínüleg elkerülhető lesz a regisztráció. Így szerintem arra sincs szükség, hogy Espeakkal beolvastassunk valami szöveget. Az oldalon található letöltés link (ami a régebbi verziókra mutatott) már nem él, elfelejtettem átírni az új címre, de már javítottam a hibát, köszönöm az észrevételt!
        Üdv: Áron
2010.01.17. 19:22 keltezéssel, Dr. Simon Gergely írta:

Sziasztok!

Áron, a Pille által vázolt módszer nem rossz, csak bonyolítani kellene egy kicsit. A regisztrációt afféle végső eszköznek hagynám, ha semmilyen más megoldás nincs. Akkor is legfeljebb csak az ímélcím és a jelszó lenne elkérhető és más adat kezelésére - szerintem - nincs szükség.

Az vajon nem lenne jó, ha egy beszédszintetizátor (pl. e-speak) által generált és wav vagy mp3-ként megjelent szöveget kellene visszagépelni egy szerkesztőmezőbe? Mondjuk a szöveg lehetne mindig más, pl. a Hírkeresőről vagy máshonnan vett mondatrészlet vagy egy-két szó.

Ezt állandóan lehetne frissíteni.

weboldal: itt ragadnám meg az alkalmat egy kérdés feltételére.

A weboldalon két "letöltések2 link van, az egyik fent, a másik a főoldalon jóval lejjebb. Ez utóbbi letöltés az NVDA régebbi verzióit tölti le meg a snapshotokat, míg a fentivel a 2009.1-et és a snapshotokat lehet leszedni. Ez direkt van így?

Ha igen, javasolnám az alsó hivatkozás megváltoztatását "régebbi verziók letöltése" szövegűre. Így egyértelmű, hogy milyen verziókat honnan lehetne leszedni.

Köszi.

S.geri
------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja tolteni a legujabb verziot.