[hu-nvda] Re: közvéleménykutatás

  • From: Aron Ocsvari <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 17 Jan 2010 16:02:51 +0100

Egy ilyen capcha már van a fórumban, ennek ellenére mégis sikerült egy spam robotnak küldenie ma egy hozzászólást. Azért sikerült megnehezítenünk a dolgukat, mert december végén a fórum kitisztítása óta ez volt az első ilyen üzenet a fórumban. Lehet, hogy nem teljesen hatékony a capcha (bár hasonló van a vakinfón is), ezért gondoltunk a regisztráció lehetőségére.

        Áron
2010.01.17. 15:55 keltezéssel, Pille írta:
Érdemes volna capchát alkalmazni, de vakosat. Pl. Vakinfón van ilyen jellegű. Ha elkészítenek/találnak ilyet, az engem is érdekelne :). Pl. "írd be számmal: százhuszonhárom" Ez annyira nem zavaró, nem kell hozzá regisztrálni és vakosan is használható, valamint kivédhető (jobban) a spammerek tevékenysége.
***
Pille (Pál Zsolt) - Hobby R. főszerk., Vakrepülés kommunikáció
Tel.: (+36-30) 913-80-80.
www.pille.hu <http://www.pille.hu>, www.hobbyradio.hu <http://www.hobbyradio.hu>, www.vakrep.hu <http://www.vakrep.hu>