[hu-nvda] közvéleménykutatás

  • From: Aron Ocsvari <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 17 Jan 2010 15:44:25 +0100

Sziasztok!
Az oldalunk fórumát, és az e-mail címünket (ami a domainhoz tartozik) ellepték a spammerek. A fórumba belekerült egy szűrő, amivel valamennyire ki lehet szűrni a robotok támadását, de egynek már így is sikerült bejutnia rajta. A következő lehetőség a regisztráció. Ennek én nem vagyok nagyon a híve, mert szerintem sok felhasználót elrettent egy ilyen attól, hogy írjon a fórumunkba. Nektek mi a véleményetek erről? Ha lesz regisztráció, az más ingyenes szolgáltatást is felvethet, pl e-mail értesítés egy új blog bejegyzésről, stb. Lenne ezekre igény? Milyen szolgáltatásokat használnátok szívesen? Mi a véleményetek az nvda.hu oldalról? Nem kaptunk nagyon visszajelzéseket, ezért mentünk a saját fejünk után...
       Üdv: Áron
------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja
tolteni a legujabb verziot.