[hu-nvda] Re: kérdés/ telepítés

  • From: Ócsvári Áron <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Sep 2013 23:53:34 +0200

Geri, a válasz viszonylag egyszerű.
Ezt a listát még annó Géczy Tomi hozta létre. Miután átvettük tőle a honosítás koordinálását, úgy döntöttünk hogy átköltöztetjük a listát. Főleg azért, mert Tomi valamiért nem fért hozzá ennek a listának az admin részéhez. Így végül megmaradt ez is...
Tomi, ha olvasod ezt a levelet, megpróbálnád megszüntetni ezt a listát?
    Üdv: Áron
On 2013.09.17. 23:18, Dr. Simon Gergely wrote:
Tisztelt Listatársak!
Én most fedeztem fel, hogy ez a régi lista, ami már elméletben nem működik, a gyakorlatban meg mégis. Ez hogy van? Fut a kettő párhuzamosan? Nekem tulképp mindegy, mert fent vagyok ezek szerint még ezen is meg az újon is, de szerintem sokan már csak az újon vannak fenn.

Bocsi.

S.geri

--
Ócsvári Áron
http://www.oaron.hu

------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja
tolteni a legujabb verziot.