[hu-nvda] Re: kérdés/ telepítés

  • From: Ócsvári Áron <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Sep 2013 20:25:36 +0200

Sziasztok!
Csaba: Ez a lista hivatalosan már nem él, így kérlek iratkozz fel az újra:
A telepítő zenéje se szólal meg, és semmilyen ablak nem nyílik meg egyébként? Erre kérlek már az új listán válaszolj, hogy a többiek is tudjanak segíteni.
    Üdv: Áron
On 2013.09.17. 16:51, Tanko Csaba wrote:
Üdv,
Segítséget szeretnék kérni a nvda legfrissebb stabil verziójának használatához. Miután letöltöm a honlapról, megtalálom az exe fájlt, enterezés után jóváhagyom, hogy futhat a gépemen, innentől már semmi nem történik. Én a hordozható verziót szeretném megkapni, viszont sehogyan sem tudom rávenni, hogy létrejöjjön.
a verzió: nvda2013/2
Mit kell tennem, vagy mit rontok el?
Tisztelettel,
Csaba