[hu-nvda] java access bridge x64 alá

  • From: "dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Sep 2011 20:53:59 +0200

Sziasztok!
Megfuttattam a kérdést az Info listán, de nem jártam sikerrel.
Windows 7 home premium x64 rendszer van a gépemen. Szeretnék libre office-t
használni, mert ms-office-t jelenleg pénzhiány miatt nem szeretnék vásárolni.
A Java Access Bridge 2.02 már támogatja a 64 bites rendszereket, de nincs
telepítő, csak egy zip fájl, amiben benne vannak a fájlok. Telepítettem az x64
alá a java runtime enviroment 64 és 32 bites verzióját egyaránt, mert kénytelen
vagyok 32 bites böngészőt is (firefoxot) futtatni.
Az írottaknak megfelelően bemásoltam a fájlokat a syswow64, system32, valamint
a java mappájának a bin, lib és lib/ext mappáiba úgy, ahogyan az oracle oldalán
írták. Ennek ellenére nem működik. Vagy én állítottam el valamit, vagy rosszul
csináltam vagy nem tudom.
A libre office 3.4-ben engedélyeztem a kisegítő lehetőségeket és a java
futtatókörnyezet használatát úgy, ahogyan azt írják. Ennek ellenére nem
működik.

Próbálkozott már ezzel valaki? Ja, NVDA 2011.2-es telepítős változat van a
gépemen.
Légyszi segítsetek, ha tudtok, mert munkához kellene nagyon egy normális
szövet- vagy dokumentumszerkesztő.
Próbáltam az abiwordöt, az nem jó, mert nem lát kurzort az NVDA benne, tehát
használhatatlan.

Az ötleteket előre is nagyon szépen köszönöm, sziasztok!