[hu-nvda] interview

  • From: Rátóti A. Kriszta <akriszta71@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Feb 2009 13:26:28 +0100

Sziasztok!

Kedves Laci!

Az az interjú ma este fog lemenni a HObbyrádióban (a weboldalnak nem a rádió nevével megegyező címe van):
http://www.voxradio.hu
és ott van egy rádió hallgatása link, arra kell kattintani, és akkor lehet hallgatni a rádiót. Fontos megjegyezni, hogy Winamp program szükséges a gépen, hogy telepítve legyen, a mediaplaier nem játsza le. Egyelőre még nem tudom, hogy áll az interjú szerkesztése, abba Áron segít be, a vágásba, és még nem konzultáltam vele, de ez magyar idő szerint este 21 órától 23 óráig tartó műsor keretében, az NVDA egészen pontosan a 22 órakor a hírek után kezdődő műsorrészben lesz.

Érthető volt így ahogy leírtam?
Tehát adás előtt nem tölthető le sehonnan, adás előtt nem szabad kiadni anyagot senkinek, ez egy szabály a médiában, adás után megoldjuk, hogy a nem Magyarországon élő érdeklődőkhöz is eljusson, aki viszont nem beszéli és nem is érti jól a magyar nyelvet, azoknak üzenem általatok is, hogy sajnos tolmács most nincs, a nagy bemutatóhoz majd próbálok szerezni, ill. ahhoz lesz, de most nincs, ezért valahogy eljuttatjuk hozzátok, pl. Tomihoz, ő már felvett msn-re engem, kapcsolatba tudunk lépnmi, mert az időeltolódás miatt meg az esetleges lassú internetkapcsolat miatt nem biztos, hogy amúgy lehetősgetek lenne meghallgatni, csak a fordítást nem tudjuk most biztosítani. Bár ez a magyar levelezőlista, itt talán nemnagyon vannak olyanok, akik legalább ne értenék, ha nem is beszélik jól a magyar nyelvet, úgyhogy talán nem lesz gond. Szóval Laci, várd meg, amíg ez lemegy adásba, utána kitalálunk valamit. Magyar idő szerint tehát 22 órától lesz az NVDA Áronnal.

Üdv:

Kriszta

<Annakellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű!>

-----Eredeti üzenet----- Feladó: "Ladislav Csepi" <lacoc@xxxxxxxxx>
Címzett: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
Elküldve: 2009. február 6. 12:31
Tárgy: [hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: NVDA fejlesztések

Helosztok, Holl lehet letoltenyi asztot az interviewt amejet Kriszta készített - és a levelben ír rólla? Én is szivessen meghalgatnám. - koszi - Laci