[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: észrevételeim

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Feb 2010 23:42:46 +0100

Sziasztok!

Eddig minden NVDA verzióban jelentkezett windows xp home magyar alatt a következő hiba: Windows live mailben szöveges levél írásakor nem olvassam egfelelően a szerkesztőmezőt, azaz túlságosan is, mert mindent mindig felolvas, mintha folyamatosan változó tartalom lenne. Ugyanaz a jelenség, mint régebben a wordben.

Html (richtext) levél írásakor nincs ilyen probléma.

Amikor a win live mailban leveleket mozgatok valahonnan valahová, nagyon lasssan olvassa fel a mappákat. Úgy tűnt, hogy ez ki van javítva, de mégsem.

Szintén gond van (minden levél írásánál) a címzett szerkesztőmezőjével meg a tárggyal is.

Ezek win live mailban jelentkeznek, oe-ben nem.

Más:

Régebben volt egy funkció: jelölőnégyzeteknél, stb, hogy az elemállapotot előbb mondja az NVDA, mint az elem feliratát. Ezt ugyan én ritkán használtam, de néha jól jött. Ezt, úgy tűnik, kivették belőle. Én a magam részéről szeretném, ha ez visszakerülne.

Ha jut még eszembe hiba, megírom.
S.geri

"Úgy élj a jelenben, hogy megbánás
nélkül gondolhass a múltra."