[hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: közvéleménykutatás

  • From: Réhm Attila <radiox@xxxxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Jan 2010 11:31:28 +0100

Hello!

"Nem tudom, hogy ip alapján ki lehet-e deríteni az országot."

Igen, IP-cím alapján meghatározható az adott gép földrajzi elhelyezkedése. Én már láttam ilyen webes eszközt.

Egyébként a maximális védelem szempontjából jogos amit István ír, de most, hogy javítva lett a CAPTCHA generátor, én amondó vagyok, hogy érdemes kivárni. Ha 2-3 hónapig nem sikerül egyetlen spam-bejegyzést sem bejuttatni a fórumba, akkor talán fel lehet lélegezni.

Üdv:

Attila

__________ ESET Smart Security - Vírusdefiníciós adatbázis: 4798 (20100122)
__________

Az üzenetet az ESET Smart Security ellenőrizte.

http://www.eset.hu

------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja
tolteni a legujabb verziot.