[hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: kérdések

  • From: "Ladislav Csepi" <lacoc@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Feb 2009 12:37:01 +0100

Ez a leírás kissé bon yolult ráadásul nem minden laptopon múkodnek korrektul a
ins + numerikus billentyúk ha be van kapcsolva a numlok. Méghozzá eszembe
jutott, hogy a objekt navigációt kikapcsolt numerikus billentyúnél kel
használny, tehát akárhogyan is fickándozunk,mindehugyan csak kulsó numerikos
billentyúzettel boldogulunk. - Udv - Laci
  Feladó: "Ócsvári Áron" <oaron1@xxxxxxxxx>
  Címzett: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  Elküldve: 2009. február 10. 8:53
  Tárgy: [hu-nvda] kérdések