[hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: kérdés/ telepítés

  • From: "Tanko Csaba" <csabatanko82@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Sep 2013 19:57:21 +0300

Üdv,

Köszönöm a választ Gerőnek, segített jó irányba keresgélni, okulásért leírom a megoldásomat is: - a tanácsoknak megfelelően kikapcsoltam a virusvédelmet, így sem ment, töröltem majd ujra letöltöttem az exe fájlt de hiába, szpeciális futtatási módokat teszteltem, hiába. Ekkor jutott eszembe mozzillával letölteni a fájlt, meg is tettem és lám rendben van a dolog, már megvan a legujjabb NVDA hordozható progim.
Tehát az Internet explorer-nél van valahol a gond, részleteket nem ismerek.
További szép estét.

Csaba
------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja
tolteni a legujabb verziot.