[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: it van a Peter Wágnernak a levele

  • From: "Ladislav Csepi" <lacoc@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Feb 2009 15:04:14 +0100

Helo, Remélem, hogy hasznosnak találtad a Peternek a levelét. Jawsnak a
hangjajirol már nem szugséges mintafájlt kuldeni, mivel hogy Kriszta már
megtette, amejiknek így isz koszonom. Ha már írok, nem tudod véletlenul, hogy a
Nvda-val osze-e lehet drótoznyi a Jaws-nak a infovox hangját? Tehát ha
valakinek van Jawsa, pontossabban infovoxa, akkor tudja-e eszt használnyi a
Nvda-val? Én úgy tudom, hogy a Nvda csak Sapi-s hangokat tud használny, persze
a saját Espeak-ján kívul, de bisztonszág kedviért megkerdezem - udv - Laci

------
 Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni err�l a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" sz�val a targyban.

Tekintse meg a lista honlapj�t a
http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol �s letudja
tolteni a legujabb verziot.