[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: NVDA fejlesztések

  • From: "Ladislav Csepi" <lacoc@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Feb 2009 15:18:28 +0100

Ok, már értem, én aszt hittem, hogy már volt egy interview Áronnal és most
megint lesz egy musor. Bocs a féreértésért - a músort termésetessen halgatnyi
fogom, már csak pár óra van hátra. Kulonben is a Nvda fejlódésével és
terjesztésével való foglalkozás nagyon érdekel, igyekszem itet Szlovákiában a
kornyezetemben terjesztenyi és ez nekem Krisztán nagyon tetszik és szimpatikus,
hogy ilyen "hogy is mongyam magyarul" elfogultam csinálod. Sok sikeert - udv -
Laci

------
 Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni err�l a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" sz�val a targyban.

Tekintse meg a lista honlapj�t a
http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol �s letudja
tolteni a legujabb verziot.