[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: it van a Peter Wágnernak a levele

  • From: "Ladislav Csepi" <lacoc@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Feb 2009 15:41:00 +0100

Hm: eszt telyjessen nem értem. Mér nemtudja az Infovox hangokat használnyi más
alkalmazás, ha egyszer sapi-ssak? A Nvda-hoz nem musály feltétlenul az Mbrolára
várny, ha van a felhasznállónak más sapi-s hangja, pl. Wintalker voice -
ahogyan emlétettem a Csabánál lehet megvásárovlnyi - akkor az Nvda tud vele
múkodnyi. A Magyar Wintalker ernyó olvasó is ezzel a hangal beszél, de nem
sapi-s technológiával, és oléggé jó hangzik, kuldhetek példafájlt is, de a
Csabánok a telefonnyába is ez van, tehát bizonyára már hallottátok - udv - Laci

ha leakar jelentkezni err�l a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" sz�val a targyban.

Tekintse meg a lista honlapj�t a
//www.freelists.org/webpage/hu-nvda
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol �s letudja