[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: Chrome és az űrlapmezők

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Nov 2010 23:19:12 +0100

Sziasztok!
Attila, azért ez elég durva, hogy a chrome csak úgy felmegy a ccleanerrel. Még
nem frissítettem 3-asra. Mondjuk engem nem érdekel, mert fent van, és én most
nem akarok megválni tőle. Kísérleti nyulambulamnak jó lesz, amíg ki nem forrja
magát, elfér. Azt nem gondoltam, hogy 144 mega. Azt tudom, hogy a telepítő
exéje 1,5 mega, de azt mindenki tudja, hogy ez csak egy keretprogi, ami a
netről szedi le a böngészőt. Igazából, gondolom, csak az az értelme, hogy így
sok gépre könnyen szét lehet szórni a chrome-ot, ha fel akarják tenni. Bár ezt
sosem értettem, mert egy linket is ugyanolyan könnyen szét lehetne szórni. de
az ie vezette be ezt a gyakorlatot, hogy ad egy pici programfájlt, ami
hozzáférést kér a nethez és leszedi a chrome-ot. A firefox teljes egészében
lejön és net nélkül is fel lehet tolni. Az ie-nek is tudtommal van ilyen
redistributable csomagja. Tán a chrome-nak is, de én azzal nem foglalkoztam
ost, mert csak rákerestem a google oldalán a chrome-ra, rányomtam az első házon
belüli keresési találatra és már jött is le a kis exe, amit elindítva még
beidomítottam a tűzfalat, hogy most ezt engedje letölteni és települni, és
szépen felment. Pilanatok alatt, gyakorlatilag a telepítés is olyan gyors volt,
mint az atom.

Jó ám benne az utoljára (vagy leggyakrabban) meglátogatott nyolc oldal funkció
is, de még ezt nem tudtam kihasználni.

Szóval én várom a fejleményeket.
Szerintem nem lesz gáz, mert nyílt forráskódú mind a két progi, hamarabb össze
fogják tudni fésülni, mint az ie-vel. Adok nekik még egy fél évet, és szerintem
frankó lesz.

S.geri

"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)