[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] NVDA letöltése

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Nov 2010 01:23:16 +0100

Sziasztok!
Attila, erre én is gondoltam, de ie-t nem használok már rég, mert utálom, hogy
sokat szövegel és nagyon lassú. Nem baj, azért beírok a vaklistára, nekem van
még egy tippem. A kontrollt hosszan nyomva kell tartani, ez meg nekem vált be.
Amúgy valóban: infosáv a ludas.
Most kipróbáltam mind a két módszert, működik.
S.geri
"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)