[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: Speciális kivételek az Espak-ban

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Oct 2010 21:38:57 +0200

Sziasztok!
Bocsánat, de azt nem lehet megoldani, hogy a kifejezetten idegen szót, ha az nem része a magyar nyelvnek, pl. egyes gyakori nevek, rövidítések, stb. az eredeti nyelven mondjon el a beszédszintetizátor? Szerintem csak le kellene programozni, hogy az adott szóra, mondattöredékre váltson át az adott nyelvre, ha az szerepel a kivételszótárában, aztán váltson vissza. Az espeaknél ennek én elvi akadályát nem látom, nem tudom, hogy hogyan lehetne leprogramozni. a profivoxnál ez már probléma lenne, mert az csak a magyar nyelvre van felkészítve, de arról itt nincs is szó.
S.geri

"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)
------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja
tolteni a legujabb verziot.