[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: Kérdés és jelzés

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Mar 2010 23:12:55 +0100

Sziasztok, szia, Áron!

Én a wordben a lassúságot akkor tapasztaltam, ha kevés a ram a gépben és nagy a
dokumentum.

Pl. egy 512 mb ramos gépnél egy negyven-ötvenoldalas doksinál már lassú, addig
nem.

az itthoni notimban 2 giga ram van és az nvda szinte sose lassul be, csak néha
torpan.
A hiba értelemszerűen csak táblázatban jön elő, ahol az alt-kontroll-nyilakkal
a cellákon lehet vízszintesen vagy függőlegesen lépkedni. Azt nem tudom, hogy
neked csak ott lassú-e vagy mindenhol.

a szövi segédeszközboltjának az árlistáját néztem. Ha kéred, át tudom dobni
magánban, az egy nagy táblázat gyakorlatilag, és ráadásul nem is jelenti, hogy
hol kezdődik pontosan, csak egyszer már benne vagyok a táblázatban.

S.geri