[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: Chrome és az űrlapmezők

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Nov 2010 00:21:31 +0100

Sziasztok!
Áron, én firefox-szal egész jól elboldogultam. Gyorsan frissült a virtuális
kijelzőm és a szerkesztőmezőt is megtaláltam, ahova írni lehet. Ha ez ilyen
lenne, nem lenne ez rossz. De azért a külső kliensek (skype, win live
messenger) sokkal megbízhatóbbak, gyorsabbak, egyszerűbbek és a célnak jobban
megfelelnek.
Én igazából egy-két üzenetet váltottam így a facebookon.
Ja tán van valami együttműködés a Skype és a Facebook között, de nem nagyon
szenteltem ennek nagy figyelmet.
S.geri
"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)