[hu-nvda] Re: [hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: NVDA fejlesztések

  • From: Rátóti A. Kriszta <akriszta71@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Feb 2009 20:40:29 +0100

Sziasztok!

Laci: nem tudom, van-e időeltolódás Szlovákiában, tudatlan vagyok e téren, de tényleg érdemes meghallgatni, nemcsak neked mondom, de minden listatagnak a műsort, az NVDA előtt még lesz egy másik beszélő szoftverről szó, a mobil telefonos PST-ről, ez lesz 21 órától 22 óráig, majd 22 órától 23 óráig (természetesen magyar idő szerint) lesz az NVDA Áronnal, nagyon színvonalasan csinálta meg a kis bemutatót, és válaszolt a béna kérdéseimre, dehát egy riporternek az a dolga, hogy béna kérdéseket tegyen fel.:-)))) Mivel Tomi a listagazda, moderátor, ezért nem tudom, hogy nem sértek-e listaszabályzatot, ha beküldök mellékletben egy kicsike fájlt ide a listára, ez egy m3u kiterjesztésű fájl (file), az a lényege, hogy ezt el kell menteni egy bármilyen a saját gépünkön lévő könyvtárba, majd csak egy entert kell rajta ütni, és máris csatlakozik a Hobbyrádió serveréhez, tehát a honlapra sem kell felmenni. Megpróbálom beküldeni, ha bejut, akkor örülni fogok neki, hanem, akkor a már említett
http://www.voxradio.hu
oldalra kell felmenni, és ott a rádió hallgatása linkre kattintva lehet a rádiót hallgatni. Már azt is említettem itt a listán, hogy Winamp programot kell a gépre telepíteni, mert ahhoz társul, azzal játsza csak le, az m3u fájlt is, meg a rádió hallgatása link is csak Winampon keresztül működik, Mediaplaieren nem.

Jó hosszú lett az NVDA-ról szóló rész, az interjú és a bemutató, és ez még nem teljes, majd lesz egy nagy bemutató, ahhoz képest ez csak egy kis ízelítő, pedig ez is jó hosszú. De nagyon jól sikerült szerintem. Szeretnénk népszerűsíteni és terjeszteni Magyarországon is az NVDA-t mindenképpen, itt Magyarországon nagyon kevesen ismerik, mégkevesebben használják, de majd most talán sikerül a figyelmet és az érdeklődést felkelteni, aztán a többi szépen alakul magától.

Hát én akkor megkockáztatom csatolmányként, mellékletként beküldeni ezt a kis fájlt, amivel a rádió serveréhez lehet csatlakozni, és hallgatni lehet.

Remélem, érthető volt a levelem mindenkinek!

Üdv:

Kriszta

<Annakellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű!>

-----Eredeti üzenet----- Feladó: "Ladislav Csepi" <lacoc@xxxxxxxxx>
Címzett: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
Elküldve: 2009. február 6. 15:18
Tárgy: [hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: [hu-nvda] Re: NVDA fejlesztések

Ok, már értem, én aszt hittem, hogy már volt egy interview Áronnal és most megint lesz egy musor. Bocs a féreértésért - a músort termésetessen halgatnyi fogom, már csak pár óra van hátra. Kulonben is a Nvda fejlódésével és terjesztésével való foglalkozás nagyon érdekel, igyekszem itet Szlovákiában a kornyezetemben terjesztenyi és ez nekem Krisztán nagyon tetszik és szimpatikus, hogy ilyen "hogy is mongyam magyarul" elfogultam csinálod. Sok sikeert - udv - Laci

------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni errl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapjt a
http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a