[hu-nvda] Re: [hu-nvda] NVDA és a legális Total commander

  • From: "Ladislav Csepi" <lacoc@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Jun 2009 12:02:54 +0100

Amikor ki jon az az ablak, amejben a gombok valamejikére kel kattintani, akkor
nyomd meg az ins + b billentyúkombinációt és az nvda elkezdi a
képernyótartalmát olvasni. Arra a gombra kel kattintanod, amelyiket elsónak
olvas fel. Pl. ha a számokat 3 1 2 sorrendbe olvassa fel, akkor a hármosra meny
rá tab billentyúvel és ott nyomd meg az entert. Utánna el kellene indulnyi a
total commandernak.
Ha túl bonyolultann írtam le a tanácsat, akkor próbáljál a Skypenn megkeresny
és felhívny, megpróbálhassuk online megoldani. A Skype nevem
ladislav.csepi
Udv - Laci