[hu-nvda] RE: [hu-nvda] NVDA nyelvcsomag 1.2 kiadás

  • From: "Gerdave" <gerdave87@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Jun 2007 08:35:13 +0200

Hello,

Egyelőre idő hiányában nem tudtam kipróbálni a programot de ki fogom. De talán
az én, és más felhasználók esetében is lényeges könnyedséget jelentene az, ha a
program összetevőit nem 8 féle serverről kellene leszedegetni, hanem lenne 1
zip file belinkelve, amiben benne vannak az 1 adott verzióhoz szükséges
összetevők, lényegesen megkönnyítené azt hiszem a telepítést, és talán aki
eddig azért nem kapott kedvet a telepítéshez mert - uh bonyolult, jaj túl sok a
hely meg mittomén - talán az is rákapna. És érdemes lenne szerintem esetleg ezt
megcsinálni, mert ahogy hallottam egyáltalán nem rossz kezdeményezés, érdemes
lenne foglalkozni vele minél többet, minél több helyen terjeszteni.

Üdv