[hu-nvda] Re: [hu-nvda] Az NVDA megvásárolható az Eloquence beszédszintetizátorral

  • From: Lukács Ágota <neverdog@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Aug 2011 13:39:28 +0200

Sziasztok!

Ahogy elolvastam, úgy látom ez vagy azoknak a magyar felhasználóknak lesz jó akik angolul használják az nvda-t, nekik tökéletes, szerintem azért ennyi pénz nem földhözvágós, vagy pedig azoknak, akik inkább az angolosan törve mondott magyart részesítik előnyben, nem pedig a kis brekit aki meg magyarul is beszél. Kíváncsi vagyok (előre nem nyilvánítok inkább véleményt), hogy lesz-e ehhez hasonló magyar kezdeményezés. Bár én már egészen megkedveltem az nvda hangját, egy játékban is inkább azt használom mint ms Sam bácsit, plusz a klango is ezen a hangon beszél, kellemes színfolt a másik jóárú képernyőolvasó tökéletes kiejtéssel durúzsoló hangja mellett. Skype-talkinghoz én azért nem állítottam át, mert mikor valaki percenként változtatgatja a hangulatát, nem tudom elhallgattatni controllal sem, a hangulatváltás bejelentését meg nem veszem ki, mert másokéra azért még kíváncsi vagyok.

Üdv.

Ágota.

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda