[hu-nvda] fordítások

  • From: Velegi István <ivelegi@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 Apr 2009 14:34:16 +0200

Sziasztok!

Eddig csak jó tapasztalataim vannak az új nvda 0.6 p3-mal kapcsolatban.
Espeaknál én a michelle-t állítottam be hangkarakterként, az sztem jobb, mint
az eredeti espeak hang. Szerintem a beállításoknál az "igen"-t ok-ra le lehetne
cserélni, vagy alkalmazz-ra, bár ez nem annyira lényeges. Tudja vki, h msn-ben
a beírási ablakot miért nem olvassa fel? Hogy lehet az írásjeleket abszolút
kikapcsolni, hogy ne mondjon be semmit? Én csak az összes írásjel kimondására
vonatkozó jelölőnégyzetet találtam meg. Kissé zavaró, h mindig bemondja a 3 db
...-ot a menükben.

Kellemes ünnepeket mindenkinek!

Üdv:
István