[hu-nvda] egér mozgása

  • From: Áron Ócsvári <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx, comphelp@xxxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 17 Apr 2010 15:50:41 +0200

Sziasztok!
Tegnap felfedeztem az egyik programban azt, hogy ugyan az NVDA nem olvassa amit kiír, de ha odaviszem az egérkurzort, akkor igen. Ez remekül ment is, de ma amikor használnám, nem történik semmi. Bárhol vagyok, és mozgatom az egeret, az NVDA nem reagál. Bedugtam másik egeret, megnézettem látóval is, és az egér működik rendesen. A legfrissebb snapshot van fenn (asszem egy pénteki), de visszaraktam egy előzőt is (amivel eddig tökéletesen működött, de semmi változás. Van rá valakinek valami jó ötlete, hogy mi lehet a gond? Van egy olyan érzésem, hogy ez nem NVDA hiba, hanem az én gépemben állíthatódott el valami, de nem tudom, hogy mi. Beállítottam azt is, hogy mondja be az egérkurzor alakjának változását, azt bezzeg mondja rendesen.
        Üdv: Áron

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda