[hu-nvda] bejelentkezéskori hiba

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 27 Feb 2010 12:40:53 +0100

Sziasztok!

A telepítős verzióban be lehet kapcsolni, hogy az nvda induljon el a
bejelentkezés előtt. EZ nálam egy darabig működött is, most viszont nem.

A Nonvisual desktop access nevű szolgáltatás rendben elindul és megy, helyi
rendszer szerint indul, de egy kukkot sem hallok.

Az asztali gépemen normálisan működik.

Mind a kettőn xp sp3 home van.
A notebookon, amin nem megy, fent van egy sapi5-ös espeak is, de nem használom.

Van valami ötletetek?

Már csumára leszedtem meg újra felraktam az nvda-t, a jaws nem indul
automatikusan, mégsem működik.

A segítségeteket előre is köszi.

S.geri