[hu-nvda] Off: Regisztráció

  • From: "R�t�ti A. Kriszta" <akriszta71@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Mar 2009 23:14:29 +0100

Sziasztok!

Mostmár működik a Hobbyrádió oldala, és lehet regisztrálni, merthogy ez
szükséges a hírlevélre való felíratkozáshoz. Ha valakit továbbra is
érdekelnek az információk, akkor megteheti ezen lépéseket. Hogy  ha ez nem
megy, akkor nekem írhattok magánban, és aki kéri, azt regelem, és felírom a
hírlevélre.
Így tényleg nem lesznek a listákon (legalábbis a Hobbyrádiót illetően, és
legalábbis tőlem) off témák: pl. műsorajánlók, de még nagyon kevesen vették
igénybe a szolgáltatást, persze, nem is működött az oldal sokáig, de ez
elhárult.
Két emberről tudok, aki eddig kérte tőlem, hogy ha majd működik újra az
oldal, akkor vegyem fel őket, megtörtént, de, hogy más is kérte-e, nem
emlékszem, ha igen, kérlek, írjátok meg mégegyszer.
Egy felhasználónévre, egy jelszóra (legalább 6 karakternek kell lennie), és
egy e-mail címre van szükség.

Különbség: ha magatok hajtjátok végre a szükséges lépéseket, a biztonsági
kóddal szívhattok egy kicsit, még akkoris, ha egyébként tök érthetően mondja
el, de cseles, mert valahogy mégsem annyira...:-))), ha én regisztrálok
bárkit, akkor adminisztrátori jogosultságomnál fogva egyszerűen létrehozom a
felhasználót a megadott adatai alapján, utána én azokat törlöm.
E-mail címem:
akriszta71@xxxxxxxxx

Ja, azóta annyi a változás, hogy már nagyon sok embert felvettem, mert délután más levlistákra már kiküldtem ezt a levelet. Remélem, a listagondnoktólnem fogok kikapni ezért a nagyon off-ért!

Üdv:

Kriszta

<Annakellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű!>

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda