[hu-nvda] Re: NVDA_service

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 27 Jun 2009 23:57:51 +0200

Sziasztok!
Telepítős verzió: találtam egy nvda.ini fájlt a saját felhasználói profilomban,
de találtam egyet a system32-ben (config, system profile, application data,
nvda alatt). Ez utóbbi lehet az nvda_service nvda.ini fájlja?

mind a felhasználói profilom application data, nvda mappájában, mind az
előzőleg ismertetett nvda.ini fájlban:  outputDevice = Microsoft hangleképző

Ez szerintem az alapértelmezett hangeszközt használja mind bejelentkezéskor,
mind bejelentkezés után. Ennek ellenére az eltérés fennál.

S.geri