[hu-nvda] NVDA letéöltése

  • From: Áron Ócsvári <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 22 Nov 2010 22:16:41 +0100

Sziasztok!
Ez a levél több levlistára is bemegy, bocsánat azoktól, akik kétszer kapják meg! Mivel a tárhelyünkön elfér ez a pár telepítő, ezért nem látom akadályát annak, hogy így kiküszöböljük a hibát. Javítottam a két letöltési linket, most már a hozzánk feltöltött fájlokra mutatnak. Én jobban szeretem mindig az eredeti forrásra/letöltő helyre hivatkozni, de ennél egyszerűbb megoldást nem tudok a probléma kiküszöbölésére.
        Üdv: Áron
------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja
tolteni a legujabb verziot.