[hu-nvda] NVDA letöltése

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 21 Nov 2010 00:16:51 +0100

Sziasztok!
Sokan belefutottak abba a problémába, hogy az NVDA 2010.2-es stabil verzióját
nem tudják letölteni.
Jelenleg az nvda.hu-ról a letöltés - nagyon helyesen - a sourceforge.net
oldalra mutat. Itt a letöltés automatikusan elindul, ha mégsem, van közvetlen
letöltő link. Nekem sikerült leszednem mind a portable, mind a telepítős
verziót.

Sokaknak azonban a letöltés gondot okoz, mert nem indul el automatikusan a
letöltés, a közvetlen letöltő linket, mivel nem vagy nem jól értenek angolul,
nem találják.
Én már pár embernek elküldtem dropboxról akár a portable, akár az installer
változatot, de hosszútávon ez nem tűnik jó megoldásnak. Előfordulhat például,
hogy elfelejtem.
Áron, Robi, tudunk valamit kitalálni erre? Talán az első letöltési rohamok már
elmúltak, így nem kell tartanunk túlterheléstől.
Azért én javasolnám megtartani a hivatalos letöltési linket, aki tudja,
elsősorban töltse le onnan, akinek nem megy, az pedig valahonnan máshonnan.
az a helyzet, hogy én mindig a hivatalos letöltőhelyeket szeretem, ezeket
gondolom a legbiztonságosabbnak, talán itt a legkisebb az esély, hogy a
szoftverrel bármi történjen. Persze ez függ a szoftver biztonságától is.
Szerencsére a stabil verziót elektronikusan aláírták, így ha az megsérülne vagy
megfertőződne, nagyon hamar kiderülne. Ha ilyen jellegű figyelmeztetést kapna
az ember, tanácsos a hivatalos helyről letölteni vagy még egyszer megpróbálni
(lehet, hogy nem jött le rendesen).
Mindenesetre már öt-tíz ember fordult hozzám azzal, hogy a letöltés nem vagy
nehezen megy nekik.

esetleg ha valaki kedvet érezne, hogy segítsen az érdeklődőknek, betolhatnánk
egy levelet a vaklistára, a baranyaiak listájára és a többi listára, hogy
segítséget adjunk azoknak, akik le szeretnék tölteni, de nem boldogulnak vele.
A segítséget előre is köszi, sziasztok!

S.geri

"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)