[hu-nvda] Re: NVDA fejlesztések

  • From: "Rátóti A. Kriszta" <akriszta71@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Feb 2009 15:12:58 +0100

Sziasztok!

Áron: köszi, hogy beküldted ide helyettem, most szándékosan visszareplyztem a leveled, hogy bekerüljön a lista címe a címjegyzékembe.:-))))

Holnap ez a már említett kis beszélgetés és bemutató lesz hallható, ami az NVDA-t illeti, de készülőben van egy olyan adás, amelyben a honosító csapat teljes fegyverzetben felvonulva bemutatja minden egyes apró részletét az NVDA-nak, azaz egy nagyszabású előadás és prezentáció, de erről majd később, amikor ez már aktuális lesz. Addigra már lehet, hogy ismételten újabb frissítése lesz az NVDA-nak, amilyen gyorsan fejlődik, könnyen el tudom képzelni.:-)))

Mégegyszer köszi, Áron!

Sziasztok!

Üdv:

Kriszta

<Annakellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű!>

------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja
tolteni a legujabb verziot.