[hu-nvda] Re: NVDA Wiki

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Apr 2011 21:28:20 +0200

Sziasztok!
Én a magam részéről támogatom az ötletet, igaz, efféle szerkesztési műveletekben, ilyen "tudásbázis" építésében én korábban nem vettem részt, nem ismerem az ezzel kapcsolatos alapelveket, szokásokat stb. Persze gondolom, írni, fogalmazni itt is tudni kell, a többi meg megtanulható.
S.geri
------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja
tolteni a legujabb verziot.