[hu-nvda] Jaws hangja

  • From: "Ladislav Csepi" <lacoc@xxxxxxxxx>
  • To: "Hu-Nvda@Freelists. Org" <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Feb 2009 22:48:39 +0100

Helosztok,
Pár napja kértem olyan sziveszéget, hogy valamejiktek, amejik Jawsot használ
magyarul, lenne-e szives nekem egy fájlot kuldenyi, amejbe a Jawsot lehetne
hallanyi a magyar hangal beszélnyi, de nem kaptam még váloszt, sem
segítséget. Tehát írok újbol ugyan azzal a kéréssel, hát-ha nagyobb
szerencsével járok. Koszi - udv - Laci

Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte na 0905199263