[hu-nvda] Re: Chrome és az űrlapmezők

  • From: Áron Ócsvári <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 10 Nov 2010 22:39:15 +0100

Sziasztok!
Na látod Geri, ez egy jó kérdés. Most én is teszteltem Chrome-t, a facebook kezelésén is lenne még mit javítani. Nektek sikerül behozni a Facebook chatet NVDA-val? Mert én hiába próbálom akár Chrome-val, akár Firefox-szal, nem jutok vele semmire.
        Üdv: Áron
2010.11.10. 22:30 keltezéssel, Dr. Simon Gergely írta:
Sziasztok!
Most behatóbban nézegettem a Google Chrome-ot az nvda 2010.2-es stabil verziójával. Gondoltam, komoly feladat elé állítom, mert az Index vakbarát hírportállal megbírkózik, és szeretem, hogy milyen gyors és sallangmentes. Megbírkózik a chrome menüivel is. Szóval gondoltam, ráeresztem egy komoly oldalra. A www.magyarorszag.hu <http://www.magyarorszag.hu> oldalon beleütköztem abba a hibába, hogy nem ismeri fel az űrlapmezőket. Ha megerőszakolom, hogy menjen interaktív módba, akkor sem találja rendesen a szerkesztőmezőket és a kombinált listamezőket, így a jogszabálykeresőt csak hivatkozásról tudtam kiválasztani. Nem tudtam viszont begépelni és megadni a jogszabály leíró adatait, így Chrome-mal egyelőre nem tudok rákeresni a jogszabályokra.
Tudható-e, hogyan áll az NVDA Chrome-hoz igazítása jelenleg?
Igazából azért írtam ide, mert a magyarorszag.hu elég jól akadálymentesített, de bonyolult oldal, amin van sok minden, amivel lehet majd tesztelni, hogy hogyan bírkózik meg vele. Különben szerintem tök jó lesz a Chrome, mert baromira gyors. Az ie-hez képest a firefox is álom gyors volt, de a Chrome ehhez képest sokkal gyorsabb, legalábbis én így látom.
Köszi, sziasztok!
S.geri
"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)