[hu-nvda] Chrome és az űrlapmezők

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Nov 2010 22:30:49 +0100

Sziasztok!
Most behatóbban nézegettem a Google Chrome-ot az nvda 2010.2-es stabil
verziójával.
Gondoltam, komoly feladat elé állítom, mert az Index vakbarát hírportállal
megbírkózik, és szeretem, hogy milyen gyors és sallangmentes. Megbírkózik a
chrome menüivel is. Szóval gondoltam, ráeresztem egy komoly oldalra.

A www.magyarorszag.hu oldalon beleütköztem abba a hibába, hogy nem ismeri fel
az űrlapmezőket. Ha megerőszakolom, hogy menjen interaktív módba, akkor sem
találja rendesen a szerkesztőmezőket és a kombinált listamezőket, így a
jogszabálykeresőt csak hivatkozásról tudtam kiválasztani.
Nem tudtam viszont begépelni és megadni a jogszabály leíró adatait, így
Chrome-mal egyelőre nem tudok rákeresni a jogszabályokra.

Tudható-e, hogyan áll az NVDA Chrome-hoz igazítása jelenleg?

Igazából azért írtam ide, mert a magyarorszag.hu elég jól akadálymentesített,
de bonyolult oldal, amin van sok minden, amivel lehet majd tesztelni, hogy
hogyan bírkózik meg vele.

Különben szerintem tök jó lesz a Chrome, mert baromira gyors. Az ie-hez képest
a firefox is álom gyors volt, de a Chrome ehhez képest sokkal gyorsabb,
legalábbis én így látom.

Köszi, sziasztok!

S.geri
"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)