[heroclix] Re: [heroclix] Re: [heroclix] Heroclixturnering og demo på ARCON

Og der er både demoen og turneringen aktivisert i programmet. Nå går det
ann å melde seg på! Fristen for forhåndspåmeldinger er som sagt i dag, men
det er ikke noe krav å være påmeldt. ARCON er billigere om du melder deg på
på forhånd, dog. Det er jo ikke dumt.

Torgrim