[heroclix] Re: Turnering 15.06?

  • From: Kyrre Havik Eriksen <kyrremann@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 Sep 2011 22:33:35 +0200

Har ikke anelse hvorfor jeg skrev 15.06. Uansett, regelen for Street
Fighter er her http://wizkidsgames.com/streetfighter/
Men enig med at Heroclix ikke er et skikkelig 1vs1.

Hva slags andre turneringer kunne vi hatt? Hadde vært gøy med flere
store (kanskje uten feats :p), problemet er at det tar så lang tid.