[heroclix] "Nybegynnerturnering" i heroclix

  • From: Frida <fridasofie@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 6 Sep 2011 13:45:24 +0200

Hei!
Vi har en god del ekstra av captain america på lager, og i den
anledning tenkte jeg vi kunne kjøre en sealedturnering for
nybegynnere.
Diskuterer dette litt videre med torgrim og folks når dere kommer i
dag, men tanken er iallefall å skru prisen ned til en symbolsk sum
(typ. 50 spenn) og kjøre en turnering på en lørdag som vi da også
reklamerer massivt for. Jeg vil gjerne ha med flest mulig av dere også
som spillere, fordi det rett og slett er supert å kunne ha erfarne
spillere til å lære bort spillet til de nye(og hey, det er billige
figurer). Dette er også en ypperlig anledning for å lure med folk som
har vært litt sugne på å prøve spillet, men som ikke helt har kastet
seg med enda.
Håper dere synes dette er en god ide!

--
mvh. Frida Sofie S. Jansen