[heroclix] Re: Heroclix 5.6?

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Jun 2012 20:27:54 +0200

Tror vi sier at det ikke blir noen organisert turnering i morgen, jeg har
ikke tid, Kyrre har eksamen, og jeg mener noen andre var opptatt med noe
også. Så kan vi kjøre Sealed på Galactic Guardians neste tirsdag (12.6) i
stedet? Har også noen refleksjoner over turneringer og clix-miljøet utover
som jeg har diskutert bl.a med Martin S og Robert, kommer til å skrive en
skikkelig mail om det snart.

Torgrim