[heroclix] Heroclix 5.6?

Husker ikke hva vi bestemte oss for, mulig det ikke blir noen turnering i
morgen? Men kommer det noen som vil spille eller bytte? Har masse byttefigurer
fra Avengers-filmsettet og annet.

Date: Mon, 28 May 2012 22:06:23 +0200
Subject: [heroclix] Re: Heroclix i morgen?
From: ursus1@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Ser at det kan hende jeg kommer nedover noe tidligere enn 17 likevel. Men
vanskelig å si.

jeg kan ikke komme dessverre . skal feire bursdagen til damen.

Date: Mon, 28 May 2012 17:34:25 +0200
From: ursus1@xxxxxxxxx

To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Det er mulig jeg kommer en tur innom, men ikke før tidligst 17-17.30 eller så.
Har også noen tanker å ta opp med folk om hvordan vi skal gjøre det utover.

Torgrim

2012/5/28 Kyrre Havik Eriksen <kyrremann@xxxxxxxxx>

Jeg har dessverre ikke tid til å komme. Ei heller neste uke (har

eksamen på mandag og onsdag neste uke). Uken etter det igjen kommer

jeg!

Mvh

Kyrre Havik Eriksen

Kjølberggata 1G