[heroclix] Re: Forslag til turnering 1 mars

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 26 Feb 2011 20:40:50 +0100

Det gjorde vi en gang i Trondheim. Hvite klær eller snø, vinter, is, frost,
snøstorm etc i navnet/evnene. Det var ganske tøft, med en del spesialregler
og slikt.

Slike turneringsregler ER artige, men folk bør få litt tid til å forberede
seg på dem. Særlig nyere spillere som ikke har så stor samling ennå, da kan
det være vanskelig å dra opp et helt spillbart lag hvor alle har på seg
hvitt o.l.

Torgrim