[heroclix] Re: Forslag til turnering 1 mars

Her har vi enda en e-post jeg tror har blitt tullet til :\ Noen som kan
bekrefte avbekrefte. Håper problemene vi har nå kun er start problemer :)

Sindre sier:
så... jeg har ikke spilt på en stund og mista litt teken på disse ordene og
hva de betyr. d du sier er altså vanlig turnering 400 pts men klikkes
oppover isteden for nedover? eller er det noe ekstra jeg ikke har fått med
meg?

Svar til Sindre:
Det er riktig, bare at man starter på siste klikk og går opp mot start
klikket (den grønne linjen).

Mvh
Kyrre Havik Eriksen
Kjølberggata 1G