[harchavot_shlav3] Re: FW: [harchavot_shlav3] עדכוני הרחבת דירות – שלב ג'- דף עדכון מס'1 - 050910

  • From: שמואל לנדאו <landauys@xxxxxxxxx>
  • To: אמיתי פורת <amitai@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Sep 2010 07:36:53 +0300

 ב"ה
שלום לכולם
קודם כל ברכת שנה טובה לכולם
שנת בניה וצמיחה!!!!!!!!!!
בימים אלו אנו עובדים על הוצאת המכרז, דבר שאינו פשוט כלל.
לאחר הוצאת המכרז נטפל בתוכניות הביצוע, השינויים אשר המשפחות תמבקשות.
לשם הבהרה, לא כל שינוי יעשה בצורה ממוחשבת.כמות השעות שיהודה עבד על התוכניות
היא רבה
ולכן לא נחייבו לעבוד שעות נוספות על שינויים קלים.
שינויים גדולים שיבקשו דיירים יחויבו גם בתשלום נוסף.
כל טוב
שנה טובה כתיבה וחתימה טובה!!!!!!

שמואל לנדאו

זכריה 20 אפרת