[haiku-pl] instalacja Haiku z Zety

Witajcie,

Na prośbę Huberta podsyłam instrukcję instalacji Haiku z poziomu BeOS'a/Zety dla
tych, którzy mają z tym problemy od czasu zmian w strukturze katalogów systemu.

Otóż należy przekopiować plik haiku_loader w naszej partycji z Haiku, który
znajduje się tam w katalogu:
/boot/system
do katalogu:
/boot/beos/system
i zmienić mu nazwę na
zbeos

Po tym zabiegu u mnie wszystko poszło bez problemu.

I jeszcze info dla osób instalujących Haiku z poziomu innej instalki Haiku -
to też działa - sprawdzałem właśnie - po skopiowaniu plików nalezy w teminalu
wpisać komendę:
makebootable (nazwa naszej partycji - oczywiście bez nawiasu - można przeciągnąć
zamontowaną ikonkę partycji).

--
Pozdrowienia
borg1980