[haiku-pl] Re: Wersja hybryowa jeszcze szybciej

HubertMH@xxxxxxxxxx pisze:
Oczywiście stara wymagała skompilowania dwóch obrazów, teraz Artur mnie skrytykował:P i zaproponował
jeszcze lepszą metodę, przetestowałem i działa ;) Oto ona:

mkdir gcc2
mkdir gcc4
cd gcc2
./configure --build-cross-tools ../../buildtools --use-pipe --reszta-opcji
jakie chcesz
cd ../gcc4
./configure --build-cross-tools-gcc4 x86 ../../buildtools
--use-alternate-gcc-dir ../gcc2 --use-pipe --reszta-opcji
jam -q 2>&1 | tee -a build.log

to jest jego orginał, który zostawiam celowo, bo albo się pomylił albo u niego tak to wygląda, u mnie --use-alternate-gcc-dir zamieniłem chyba na --alternative-gcc-output-dir, zresztą to można łatwo sprawdzić przez ../configure --help Aha i u mnie --use-pipe dawało "invalid argument" i dupa z szybszej kompilacji narzędzi. Żeby tak sam obraz można było przyspieszyć dzięki temu :D
pisalem na gg ze pisze opcje z pamieci i bys sprawdzil sobie --help ;P
wiec --use-pipe zmieniamy na --use-gcc-pipe (zmniejsza czas budowania buildtoolsow u mnie o ponad 50%)
--use-alternate-gcc-dir na --alternative-gcc-output-dir

obraz mozna przyspieszyc, robi sie to za pomoca jam -jLICZBA gdzie liczba == ilosc fizyczna rdzeni + 1, czyli dla dwurdzeniowego procesora dajem jam -j3, fakt ze nieraz moze sie build wywalic ze cos sie nie linkuje ale wtedy jeszcze raz dajemy komende do budowania i jest ok