[haiku-pl] Re: Sugestie tłumaczenia wyrażeń w systemie.

Zgadzam się dlatego dałem "Zamknij" jak forme bezbolesnego zamykania i
"Zakończ" jako to siłowe. Czem nie dałem zabij albo ubij? Możemy sobie pisać
zabij proces albo ubij aplikacje ale nie widziałem w żadnym spolszczeniu, żeby
cokolwiek zabijać. Moim zdaniem troszkę to dziwacznie może wygladać. Dlatego
przyjełem delikatniejsze wersje, żeby user nie musiał widzieć "Zabij aplikacje"
albo "czy zabić app_server" etc.
Ale może ja mam tylko takie wrażenie i przeniesienie dosłownie Kill jako Zabij
też miałoby BeOSowy klimat.

Pozdrawiam.