[haiku-pl] Re: Pamięci USB

  • From: HubertMH@xxxxxxxxxx
  • To: haiku-pl@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: 23 Nov 2008 09:40:39 +0100

Właśnie za każdym razem, Haiku się zatrzymywało i nie bootowało podczas
rozpoznawania/montowania dysków, tym razem podłączyłem trochę nietypowy
pendrive USB (odtwarzacz MP3), który podczas normalnego podłączenia w czasie
działania pokazuje się tylko w InfoPoper'ze ale nie pkazuje się w dyskach. Z
tym z kolei idzie zabotowanie i włożenie ale nic ponad to, w logach natomiast
mam coś takiego po tej akcji:
"KERN: USB Hub 1: port 4 disabled
KERN: usb_ehci: fullspeed device connected, giving up port ownership"
btw. "wkładane" to było do różnych portów. Wydaje mi się, że jeden napęd który
zawsze ładnie się bootował pod Haiku po prostu "siada" bo nawet po innymi
systemami wariuje, drugi to ten pisany powyżej, trzeci to USB ale jako czytnik
dla siedzącej w nim karty SD, więc może dlatego się wywala. Muszę to jeszcze
sprawdzić na normalnym flashu USB i dopiero wtedy będę pewien, ze to nie
problem napędów USB. Natomiast wywalanie do KDL przy podłączaniu SE K800i to
znany problem więc to trochę inna sprawa.

Dzwon tanio do wszystkich!
Sprawdz >> http://link.interia.pl/f1f93