[haiku-i18n-se] Re: knuff

  • From: Patrik Gissberg <patrik@xxxxxxxxxxx>
  • To: haiku-i18n-se@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Feb 2011 23:51:28 +0100

Victor Widell skrev:
Jag tror det bara är jag (i egenskap av Translation Manager) som kan redigera
den.

Är det du som ska ha den rättigheten nu? Jag har inte sett dig i mailinglistan
tidigare...
Jag undrar om jag kan redigera, för det vore smidigt om jag kunde anteckna fraser och allmänna funderingar under arbetets gång. Maila går men det lär bli många små mail...

Jonas Sundström skrev:
Har du ett konto på dev.haiku-os.org? Vet inte om det räcker.
Ja, deejam.

Ett arbetssätt lär väl mogna fram. För mig känns det som att jag som översättare arbetar på efter egen förmåga medan TM (Translation Manager) går in och godkänner och rättar.

// Patrik