[haiku-i18n-hu] Re: [haiku-i18n-hu] Re: [haiku-i18n-hu] Haiku leírás

  • From: Dancsó Róbert <dancso.robert@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: haiku-i18n-hu@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 09 Oct 2012 16:06:15 +0200

Pfff.. ez tök gáz...

Nem gomdoltam volna, hogy már az elején is ilyen sok hibát talátok... (találsz) :(

Ki is javítottam őket. Még jó, hogy nagy része csak elütés volt, de arra mondjuk számítottam, hogy nem lesz minden "egyértelmű" amit írtam. A legjobb az, hogy kb 3x is átnéztem, és így is mennyi hiba maradt...

A felület hibáit ("hadjuk", meg effélét) már javítottam, csak mikor a kép készült, akkor még nem volt meg a javított verzió. Ezt mondjuk nem én fordítottam. A felületen egyébként találtam "érdekes" hibákat. Volt olyan fordítás is, amit valaki olyan fordított, aki még nem használta a Haiku-t, mert nem volt semmi értelme. Ilyen elég sok volt. Meg olyan is volt, amit én is csak akkor értettem meg, mikor a leírást fordítottam. Ezért egy párszor javítani kellett a felületet is.

Ja; a "Hagyjuk New-ként"... Az ilyen dolgokkal lesznek is hibák, ugyanis az állapotokat ne lehet lefordítani. Úgyhogy erre vagy egy értelmesebb módot kell kitalálni, vagy marad így. Például a People esetében is a jellemzőkből veszi a mezők neveit, így a Fájltípusokban át kell írni azokat, hogy magyar legyen.
Több efféle hibát is jeleztem, de csak 1-2 lett javítva.

Az alábbiakhoz 1-2 megjegyzés:

welcome_hu.html:

"Óvakodj a hibáktól"
Meneküljek, ha meglátom? Jó, a Beware tényleg ezt jelenti, de itt
inkább csak figyelmeztetni szeretnének, hogy a programban rejtőzhetnek
hibák, ezért munkára nem ajánlott használni. Kérném a lista olvasóit,
ajánljanak ehelyett valami jobb címet. Köszönöm.
--------------->>Hibák előfordulhatnak<<-------------Talán ez megfelelő

bootloader.html:

"Ha minden rendben megy, akkor az összes szimbólum gyorsan bekapcsol."
bekapcsol... hmmm.. inkább fölvillan, vagy színessé válik....
-------------->>aktívvá válik<<-----------Talán ez a legjobb

index.html:

"Az indexek a jellemzőket egy kereső táblába rakják"
kereshető?
--------------->>ezt nem tudom...

workshop-email.html:

"Vagy, egyedi állapotot adhatunk"
"Esetleg/Netán/ Akár egyedi állapotot adhatunk"
--------------->>Esetleg<<------------Ezt "választottam"

Várom a további visszajelzéseket.

Robi