[haiku-i18n-hu] Re: [haiku-i18n-hu] Létszám

  • From: Pálinkás Viktor <viktor.palinkas@xxxxxxxxx>
  • To: haiku-i18n-hu@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 9 Oct 2012 20:06:25 +0200

Én sajnos nem értek a weblap szerkesztéshez, de ha mondasz valami
konkrétumot szívesen segítek.
Amúgy én szabadidőmben (ami nem nagyon van) szerkesztek kettő blogot,
alapvetően a Linux disztribúciók a területem, de minden ami FLOSS.

Uh szívesen írok tartalmakat oda is Haiku OS-ről:
http://itbl0g.blogspot.hu/
illetve ugyan ez angolul:
http://itb10g.blogspot.com/

Jöhetnek a kérdések javaslatok! :)